COMPASS.COM.RO, imprimante outdoor de mari dimensiuni, distribuitor GRAPHTEC in Romania.

Showroom/service - 200719 Craiova,
str. Parangului, nr. 100B, Dolj
detalii contact


craftrobo

compass srl

HomeDldSuport tehnic. Termene si conditii

Suport tehnic si garantii. Termene si conditii de utilizare. Dispozitii finale.

Suport tehnic COMPASS

 

Compass incearca intotdeauna sa va ofere cele mai bune servicii de asitenta tehnica sau service.

 

Pentru a beneficia de asistenta tehnica intrebarile si cererile dumneavoastra trebuie trimise OBLIGATORIU catre adresa de e-mail

compass.tehnic@gmail.com

Acesta trebuie sa contina o descriere amanuntita a naturii problemei dvs. si sa fie insotita de fotografii sau filme care sa ajute la solutionarea cererilor dvs.

Descrierea telefonica nu este suficienta, poate cauza neintelegeri si nu este operativa. Echipa tehnica de la Compass nu poate fi responsabila in nici un fel de solutionarea cu intarziere sau nesolutionarea situatiilor semnalate doar telefonic.

 

Mob: +40-731.970.466        

Tel: +40351 - 451.932

Tel. / Fax: +40251 41 41 70

 


 

   

Garantia limitata standard
 
Echipamentele COMPASS beneficiaza de o garantie standard de 12 luni. Consumabilele nu beneficiaza de aceasta garantie.
 
Detaliile garantiei standard sunt dupa cum urmeaza. In text vom abrevia service-ul autorizat COMPASS ca "SACP".
 
Inceputul si durata perioadei de garantie
 
Perioada de garantie incepe in ziua in care dealerul autorizat COMPASS instaleaza echipamentul. Utilizatorul ori revanzatorul va inregistra instalarea pe pagina www.compass.com.ro sau va trimite formularul de instalare pe adresa sales@compass.com.ro in max 30 zile de la data instalarii. 
 
Continutul garantiei
 
Garantia acopera  reparatiile defectelor de fabricatie survenite in conditii normale de utilizare - in conformitate cu specificatiile producatorului - si mentenanta specifica a fiecarui echipament in parte (in conformitate cu manualul de utilizare, certificatul de garantie, buletine informative Compass).

Reparat
iile includ rezolvarea tuturor problemelor (prin inlocuire de piese defecte sau nu) care impiedica functionarea normala a echipamentului (vezi specificatiile produsului). 

In toata perioada de garant
ie SACP va inlocui orice piesa care prezinta defecte de fabricatie dovedite in functionare gratuit sau contra cost. 
Se accepta inlocuirea tuturor pieselor care prezinta defecte ascunse de fabricatie in orice moment al perioadei de garant
ie.
 
Piese consumabile uzate
 
Piesele consumabile (de uzura) uzate, care conform specificatiilor, au durata de viata depasita, nu se vor inlocui in perioada de garantie in mod gratuit. De exemplu dar nu numai, cutitele, periile, curelele de transmisie, garnituri, simeringuri, lamele de stergere, capete de imprimare, statii de parcare, damperi, furtune, curele de angrenare, tuburi, oglinzi, lentile si surse laser etc. Detaliile referitoare la piesele consumabile le gasiti la Compass.
 
Timp de raspuns si reparatie
 
SACP face tot posibilul pentru a raspunde solicitarilor cât mai urgent posibil.
 
In cazul reparat
iilor la sediul clientului, acesta trebuie sa asigure toate facilitatile si consumabilele necesare (ex. cerneala, solutie de curatie, solutii de ungere, alimentare lectrica, spatiu de lucru, etc.) pentru o buna desfasurare a activitatii de service pentru tehnicienii SACP.
Va rugam sa aveti la indemana numarul de serie al masinii si sa fiti pregatit sa raspundeti oricaror intrebari legate de diagnosticare.
 
Taxe deplasare si manopera 
 
SACP nu va calcula taxe de manopera pentru reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor de fabricatie din perioada de garantie. Taxa de deplasare se va factura in avans. Se vor calcula taxe de manopera si piese pentru lucrarile de mentenanta obligatorii si inlocuirile pieselor consumabile necesare. Se va taxa transportul pieselor de la producator la service. Nu se vor taxa manoperele si piesele daca interventia este rezultatul direct al unei probleme cauzate de un defect de fabricatie. In toate celelalte situatii lucrarea va fi contra cost.
 
 Exceptii ce NU sunt acoperite de garantii
 
Utilizari eronate. Necitirea sau ignorarea indicatiilor cuprinse in manualul de utilizare, etichetele aparatelor sau oferite de catre tehnicienii Compass.
 
Probleme rezultate din utilizarea incorecta sau excesiva a echipamentelor. Utilizarea corecta a fiecarui echipament este descrisa in manualul de utilizare, certificatul de garantie si buletinele tahnice Compass.
 
Probleme cauzate de nerespectarea de catre utilizator a scadentelor de revizie obligatorie. Scadenta reviziilor pentru fiecare echipament este descrisa in manualul de utilizare si este clarificata pe parcursul instalarii sau instruirii.
 
Probleme aparute ca urmare a utilizarii echipamentelor folosind reglaje si setari ce nu corespund cu specificatiile echipamentului sau setari furnizate de o terta parte. Aceste setari sunt descrise in manualul de utilizare.
 
Deviatii intre printare si taiere cauzate de:
Valori incorecte introduse in controlul masinii.
Efecte negative ale temperaturii materialului (dilatari si comprimari).
Materiale de laminare neagreate.
 
Piese deteriorate cauzate de asezarea/incarcarea incorecta a materialelor.
 
Probleme aparute ca urmare a reglajelor incorecte de temperatura sau uscarii accelerate ale materialelor printate.
 
Consumabile cum ar fi cerneala, suporturile media, cutite, lentile, oglinzi, tuburi laser.
 
Defecte cauzate de factori externi cum ar fi calculatorul PC, cabluri, configuratie hardware, piese de schimb neoriginale, praf, incarcari statice, umiditate ori temperatura, lipsa de pamantare certificata, lipsa stabilizator de tensiune si sursa neintreruptibila.
 
Se va pierde orice drept la garantie si la asistenta tehnica gratuita in cazul folosirii cernelurilor non-conforme sau neautorizate precum si a oricaror consumabile de la o terta parte.
 
Defecte cauzate de setari eronate ale softului de printare.
 
Defecte sau probleme aparute in urma folosirii unor profile ICC sau setari de culoare nepotrivite.
 
Defecte sau probleme din cauza folosirii materialelor (media) de print nepotrivite sau non-conforme, din taierea laser a materialelor care produc gaze toxice sau corozive precum, dar nu rezumandu-se numai la acestea - teflon, cauciuc, pvc, compusi pvc, mdf, forex, diverse placaje si conglomerate care prin ardere se descompun sau genereaza gaze toxice, produsi cancerigeni, gaze corozive. Deoarece gazele sunt dispersate in aerul inconjurator este obligatorie utilizarea unos statii de filtrare cu carbune activ si filtre HEPA la evacuarile masinilor (se monteza hote inainte de filtre in cazul echipamentelor deschise, de o forma complexa sau a imprimantelor).
 
Piese care nu contribuie la functionarea echipamentului si nu afecteaza calitatea produsului finit (capace de acoperire, stand).
 
Toate problemele legate de software sau de cheia hardware a acestuia (dongle).
 
Daune aparute ca urmare a accidentelor cum ar fi - inundatie, furtuna, fulgerare, foc, furt, etc.
 
Compass nu va raspunde de eventualele daune cauzate de pierderi de date si costuri ale reparatiilor si reconfigurarilor echipamentelor.
 
Garantia se pierde in urmatoarele situatii
 
Daca beneficiarul nu si-a platit facturile scadente catre Compass sau SACP.
 
Daca se pierde certificatul de garantie sau nu se poate identifica seria de fabricatie a aparatului.
Daca nu sunt indeplinite conditiile prezente in certificatul de garantie. Daca nu se respecta temperatura si mediul de lucru si aparatul se utilizeaza pe orice perioada fara dispozitivele menite sa acorde protectie (lipsa de pamantare certificata, lipsa stabilizator de tensiune si sursa neintreruptibila).
 
Daca au avut loc interventii in echipament de catre persoane neautorizate sau fara permisiunea Compass. Daca s-au folosit setari oferite de catre persoane neautorizate Compass.
 
Obligatiile beneficiarului
 
Sa trateze echipamentele cu maxima responsabilitate si sa se asigure ca echipamentele sunt utilizate numai de catre personal pregatit de catre Compass, competent si specializat.
 
Sa utilizeze echipamentele in incaperi curate, dotate cu aer conditionat, cu instalatie electrica adecvata, cu tensiune stabilizata si cu impamântare, fara umezeala si praf, bine aerisite.
 
Sa nu faca modificari in structura echipamentului fara permisiunea scrisa a Compass. Sa nu demonteze piese din echipamente.
 
Sa urmareasca si sa respecte planul de revizii.
 
 
Termene si conditii. Dispozitii finale
 
Art. 1. Comenzilor primite online li se aplica legea contractelor de la distanta, supuse Legii Romane si se completeaza cu prevederile legislatiei Romane in vigoare. Orice neintelegeri legate de incheierea, interpretarea, executarea si incetarea prezentului contract (contractul de la distanta) vor fi rezolvate pe cale amiabila. In caz de nesolutionare pe cale amiabila, partile se pot adresa instantei competente din Craiova, sediul furnizorului.
 
Art. 2. Prezentul contract de la distanta se completeaza cu informatiile din factura, specificatiile tehnice, Procesul Verbal de receptie, documentatia de instalare, certificatul de garantie trimise Beneficiarului de catre Furnizor (Compass).
 
 
Art. 3. Acest contract de la distanta aplicabil comenzilor primite prin mijloace informatice se considera incheiat la data acceptarii prevederilor sale de catre Beneficiar prin acceptarea la plata a facturii emise de Furnizor. Contractul se considera incheiat la Craiova, Romania.

 

 

 

 

 

 

 

Imprimante | Cutter-plotter | print/OBIECTE | CNC / Laser | Scannere | print/textil | echipamente | E-lite Displays | media | Cerneala | Consumabile | Dld |  Prima pagina
© 2007-2013 GraphtecRomania.ro  |  Str. Parangului, nr. 100B, 200719, Craiova, Dolj, Tel: +40-721.231.431 | CONTACT

Pagini web - webdesign si gazduire website