COMPASS.COM.RO, imprimante outdoor de mari dimensiuni, distribuitor GRAPHTEC in Romania.

Showroom/service - 200719 Craiova,
str. Parangului, nr. 100B, Dolj
detalii contact


craftrobo

compass srl

HomeDldSuport tehnic

Suport tehnic si garantii

Suport tehnic COMPASS

 

Compass incearca intotdeauna sa va ofere cele mai bune servicii de asitenta tehnica sau service.

 

Pentru a beneficia de asistenta tehnica intrebarile si cererile dumneavoastra trebuie trimise OBLIGATORIU catre adresa de e-mail

compass.tehnic@gmail.com

Acesta trebuie sa contina o descriere amanuntita a naturii problemei dvs. si sa fie insotita de fotografii sau filme care sa ajute la solutionarea cererilor dvs.

Descrierea telefonica nu este suficienta, poate cauza neintelegeri si nu este operativa. Echipa tehnica de la Compass nu poate fi responsabila in nici un fel de solutionarea cu intarziere sau nesolutionarea situatiilor semnalate doar telefonic.

 

Mob: +40-731.970.466        

Tel: +40351 - 451.932

Tel. / Fax: +40251 41 41 70

 


 

   

Garantia limitata standard
 
Echipamentele COMPASS beneficiaza de o garantie standard de 12 luni. Consumabilele nu beneficiaza de aceasta garantie.
 
Detaliile garantiei standard sunt dupa cum urmeaza. In text vom abrevia service-ul autorizat COMPASS ca "SACP".
 
Inceputul si durata perioadei de garantie
 
Perioada de garantie incepe in ziua in care dealerul autorizat COMPASS instaleaza echipamentul. Utilizatorul ori revanzatorul va inregistra instalarea pe pagina www.compass.com.ro sau va trimite formularul de instalare pe adresa sales@compass.com.ro in max 30 zile de la data instalarii. 
 
Continutul garantiei
 
Garantia acopera reparatiile defectelor survenite in conditii normale de utilizare - in conformitate cu specificatiile producatorului - si mentenanta specifica a fiecarui echipament in parte (in conformitate cu manualul de utilizare, certificatul de garantie, buletine informative Compass).

Reparat
iile includ rezolvarea tuturor problemelor (prin inlocuire de piese defecte sau nu) care impiedica functionarea normala a echipamentului (vezi specificatiile produsului). 

In toata perioada de garant
ie SACP va inlocui orice piesa care prezinta defecte in functionare gratuit sau contra cost. 
Se accepta inlocuirea tuturor pieselor care prezinta defecte ascunse de fabricatie in orice moment al perioadei de garant
ie.
 
Piese consumabile uzate
 
Piesele consumabile (de uzura) uzate, care conform specificatiilor, au durata de viata depasita, nu se vor inlocui in perioada de garantie in mod gratuit. De exemplu cutitele, lamele de stergere, capete de imprimare, statii de parcare, etc. Detaliile referitoare la piesele consumabile le gasiti la Compass.
 
Timp de raspuns si reparatie
 
SACP face tot posibilul pentru a raspunde solicitarilor cât mai urgent posibil.
 
in cazul reparat
iilor la sediul clientului, acesta trebuie sa asigure toate facilitatile si consumabilele necesare (ex. cerneala, spatiu de lucru) pentru o buna desfasurare a activitatii de service pentru tehnicienii SACP.
Va rugam sa aveti la indemana numarul de serie al masinii si sa fiti pregatit sa raspundeti oricaror intrebari legate de diagnosticare.
 
Taxe deplasare si manopera 
 
SACP nu va calcula taxe de manopera pentru reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor de fabricatie din perioada de garantie. Taxa de deplasare se va factura in avans. Se vor calcula taxe de manopera si piese pentru lucrarile de mentenanta obligatorii si inlocuirile pieselor consumabile necesare. Nu se vor taxa manoperele si piesele daca interventia este rezultatul direct al unei probleme cauzate de un defect de fabricatie. In toate celelalte situatii lucrarea va fi contra cost.
 
 Exceptii ce NU sunt acoperite de garantii
 
Utilizari eronate. Necitirea sau ignorarea indicatiilor cuprinse in manualul de utilizare sau oferite de catre tehnicienii Compass.
 
Probleme rezultate din utilizarea incorecta a echipamentelor. Utilizarea corecta a fiecarui echipament este descrisa in manualul de utilizare, certificatul de garantie si buletinele tahnice Compass.
 
Probleme cauzate de nerespectarea de catre utilizator a scadentelor de revizie obligatorie. Scadenta reviziilor pentru fiecare echipament este descrisa in manualul de utilizare si este clarificata pe parcursul instalarii sau instruirii.
 
Probleme aparute ca urmare a utilizarii echipamentelor folosind reglaje si setari ce nu corespund cu specificatiile echipamentului. Aceste setari sunt descrise in manualul de utilizare.
 
Deviatii intre printare si taiere cauzate de:
Valori incorecte introduse in controlul masinii.
Efecte negative ale temperaturii materialului (dilatari si comprimari).
Materiale de laminare neagreate.
 
Piese deteriorate cauzate de asezarea/incarcarea incorecta a materialelor.
 
Probleme aparute ca urmare a reglajelor incorecte de temperatura sau uscarii accelerate ale materialelor printate.
 
Consumabile cum ar fi cerneala, suporturile media, cutite.
 
Defecte cauzate de factori externi cum ar fi calculatorul PC, cabluri, configuratie hardware, piese de schimb neoriginale, praf, incarcari statice, umiditate ori temperatura, lipsa de pamantare certificata, lipsa stabilizator de tensiune si sursa neintreruptibila.
 
Se va pierde orice drept la garantie si la asistenta tehnica gratuita in cazul folosirii cernelurilor non-conforme sau neautorizate precum si a consumabilelor de la o terta parte.
 
Defecte cauzate de setari eronate ale softului de printare.
 
Defecte sau probleme aparute in urma folosirii unor profile ICC sau setari de culoare nepotrivite.
 
Defecte sau probleme din cauza folosirii materialelor (media) de print nepotrivite sau non-conforme.
 
Piese care nu contribuie la functionarea echipamentului si nu afecteaza calitatea produsului finit (capace de acoperire, stand).
 
Toate problemele legate de software sau de cheia hardware a acestuia (dongle).
 
Daune aparute ca urmare a accidentelor cum ar fi - inundatie, furtuna, fulgerare, foc, furt, etc.
 
Compass nu va raspunde de eventualele daune cauzate de pierderi de date si costuri ale reparatiilor si reconfigurarilor echipamentelor.
 
Garantia se pierde in urmatoarele situatii
 
Daca beneficiarul nu si-a platit facturile scadente catre Compass sau SACP.
 
Daca se pierde certificatul de garantie sau nu se poate identifica seria de fabricatie a aparatului.
Daca nu sunt indeplinite conditiile prezente in certificatul de garantie.
 
Daca au avut loc interventii in echipament de catre persoane neautorizate sau fara permisiunea Compass.
 
Obligatiile beneficiarului
 
Sa trateze echipamentele cu maxima responsabilitate si sa se asigure ca echipamentele sunt utilizate numai de catre personal competent si specializat.
 
Sa utilizeze echipamentele in incaperi curate, dotate cu aer conditionat, cu instalatie electrica adecvata si cu impamântare.
 
Sa nu faca modificari in structura echipamentului fara permisiunea scrisa a Compass.
 
Sa urmareasca si sa respecte planul de revizii.
 

 

 

 

 

Imprimante | Cutter-plotter | print/OBIECTE | CNC | Scannere | print/textil | echipamente | E-lite Displays | media | Cerneala | Consumabile | Dld |  Prima pagina
© 2007-2013 GraphtecRomania.ro  |  Str. Parangului, nr. 100B, 200719, Craiova, Dolj, Tel: +40-721.231.431 | CONTACT

Pagini web - webdesign si gazduire website